Lekce pro začátečníky i pro pokročilé

          Hatha jóga

    • příjemné cvičení pro širokou veřejnost
    • procvičování ásan
    • dechová cvičení
    • Náročnost: 2

          Hatha jóga pro začátečníky

    • výuka základních ásan
    • příjemné seznámení s jógou
    • dobrý základ pro další lekce

  • Náročnost:1

    Jóga pro zdravá záda

    • zmírnění a prevence bolestí
    • lepší držení těla
    • aktivní relaxace
  • Náročnost:1

    Relaxační jóga

    • aktivní relaxace
    • odbourání stresu
    • dechová cvičení
  • Náročnost:1

    Jóga pro seniory

    • individuální přístup
    • nezatěžuje klouby
    • šetrné protažení těla
  • Náročnost:1

    Ranní hatha jóga

    • protáhnutí těla
    • positivní nastartování těla i mysli do celého dne
    • zlepšení koncentrace
  • Náročnost:1

    Junior jóga

    • zklidnění
    • zlepšení koncentrace
    • posílení sebevědomí
  • Náročnost:1

    Na cvičení je vhodný oděv, který nebrání v pohybu, není extra upnutý a stažený. Určitě lehce přilnavé věci jsou výhodou. Nevhodné jsou jeansy, velmi volná a dlouhá trika. Typ oblečení by měl být lehčího charakteru. Cvičit doporučuji s bosými chodidly. Jakákoli zdravotní omezení jsou vždy před cvičením konzultovány.


    Hatha Jóga

    Hatha jóga je ideální cvičení pro každého, kdo chce protáhnout své tělo, uklidnit svou mysl a odpočinout si od každodenního stresu. Hlavní náplní lekcí je výuka jednotlivých pozic (ásan), práce s dechem (pránájáma) a relaxace. Spojení těchto tří elementů tvoří harmonické cvičení, díky kterému zapomenete na okolní svět a soustředíte se pouze sami na sebe.

    Nevyhovují-li vám lekce současných moderních cvičení, vsaďte na tisíciletou tradici, kterou jóga má. Hatha jóga je variabilní a lekce lze upravovat podle aktuálních potřeb a zdravotního stavu účastníků. Je také skvělým doplňkem aerobních cvičení.
    Cvičením hatha jógy lze dosáhnout zlepšení kvality života v mnoha ohledech - budete se cítit odpočinutější, pružnější a budete lépe zvládat stres



    Účinky Jógy pro zdravá záda

    • zmírnění dlouhodobé bolesti zad
    • prevence bolestí
    • lepší držení těla
    • aktivní relaxace


    Jóga podle čaker

    Čakry jsou psychoenergetická centra, ve kterých se kříží a sdružují energetické kanály, nádí, kterými proudí naše životní energie, prána. Tyto energetické pleteně se nachází na pomezí našeho fyzického a pránického těla.

    V těle rozlišujeme 7 základních čaker, z nichž je každá odpovědná za určitou oblast emocionálních i tělesných projevů. Jejich dysfunkce se může promítnout až do našeho zdravotního stavu, což zažíváme jako nemoc, deprese, nelibost, chronickou únavu, neschopnost milovat, strach a další projevy.

    Jóga podle čaker  se skrze ásany, mantry a meditaci propracovává k očištění nádí a rozvinutí čaker, které pak mohou správně pracovat a umožní nám rozvoj našeho vědomí v místě jejich působení. Pokud rozvineme a zharmonizujeme všech 7 čaker, otevírá se cesta k pochopení nejen sebe sama, ale všeho, co nás obklopuje, a spočinutí v nekonečné blaženosti a všeobjímající lásce.

    Čakra jóga je specifická a velice jemná jóga, která otevírá staré špatně zhojené rány a do podvědomí potlačená traumata, což se často projevuje emocionálním vichrem. Není neobvyklé, že citlivější jedinci si mohou znovu prožít bolest, kterou ukrývali ve svém nitru, a proto je vhodné být i na tuto možnost připraven.

      • zklidnění
      • přijmutí sebe samotných
      • působí proti depresi
      • pozitivní vliv na  vyčerpanost a únavu
      • potíže se vyrovant se vztahy a názory
      • srovnání a harmonizace všech úrovní  čaker
      • zlepšení koncentrace a otevřenost
      • posílení sebevědomí
    • Náročnost: 1/2

    Kontraindikace: těhotenství, akutní stav nemoci, rekonvalescence, zánětlivá onemocnění, epilepsie, schizofrenie, extrémní hyper/hypotenze a potíže s ní spojené.

      JEMNÁ HATHA  JÓGA

      JEMNÁ Hatha jóga je ideální cvičení pro každého, kdo chce relaxovat a regenerovat své tělo, uklidnit svou mysl a odpočinout si od každodenního stresu. Hlavní náplní lekcí je výuka jednotlivých pozic (ásan), práce s dechem (pránájáma) a relaxace na kterou se v tomto případě  klade velký důraz. Spojení těchto tří elementů tvoří harmonické cvičení, díky kterému zapomenete na okolní svět a soustředíte se pouze sami na sebe a Vaše mysl bude dokonale čistá. Odstraňuje stress a  také napětí či neklid v  duši.

      PO PRVNÍ LEKCI
      Pokud si budeme vzájemně vyhovovat, dohodneme se na dalších lekcích.

      Počet lekcí je na oboustranné domluvě, ale upřednostňuji dohodu na deseti lekcích v alespoň týdenních intervalech, aby pro Vás lekce měly smysl a abychom ani jeden neplýtvali zbytečně časem a energií.

      Samozřejmostí je možnost dohodnout jiný termín nebo lekci odložit v případě nemoci, dovolené nebo pracovní cesty.

      DÉLKA LEKCÍ
      Po zkušenostech vlastních a požadavcích svých klientů, se délka individuálních lekcí ustálila na 65 minutách.

      Pokud bychom ale viděli smysl v kratších, či delších lekcích, můžeme se určitě dohodnout. Cvičíme dle možnosti Vašeho těla a nesoupeříme.